tulisan petak2 mahu kena gantung

ini wak. nama die amar amzirin, tapi muke jawa semulajadi die membuatkan dia dipanggil wak. haha. semalam borak2 ngan member aku pasal kapal, tibe2 dalam kepala aku teringat wak mase reunion aritu, dan aku gelak sorang2. dem. mase reu lepas, time sesi cite pasal diri sendiri tu, ade ke ko pegi cerita panjang lebar ko gi europe la, gi sudan la, gi uganda la, zimbabwe la. apela wak!! haha. tapi biasela, ko nak kerek jugak kan sikit. aku paham wak. xpe2. dan hasilnya, tibe2 ko dapat promosi free wak kat sini. hehe. jangan mara wak aa.

borak dengan sakira akan menyebabkan saraf sewel kau akan cepat teransang. aku tak tipu. hehe. aku nak kau orang recall satu cerita, yang stil jadi bahan gelak aku sampai sekarang. kau orang ingat lagi?

mase bile tah, form 2 kah, 3 kah, 4 kah, form 5,  aku tak ingat. tapi ade satu kes di mane adela sorang budak ni, die tulis surat layang ke bilik guru. surat layang die tu, die tulis tulisan petak2, tanak bagi kantoi sape die. hehe. isi die? die kate, lebih kurang camni..

saye tension dengan sistem belaja kat mrsm serting ni. bagi kerja berlambak2, latihan, latih tubi sikit punye banyak. sampai takde mase nak study. cikgu tak pikir hal kamikah? kami perlukan mase. kalau camni, baik saya wat mende jahat, bagi kena gantung sekolah 2 minggu. dapat saya balik rumah dan study dengan aman.

hahaha. gile tak matang pemikiran kau yang tulis ni. sampai sekarang aku tak tau sape. kalau kau tahu sape, bagitaula. haha. tapi takpela..zaman kanak2 kan. cikgu bace surat ni kat kelas aku sambil gelak2. bajet cikgu2 tergugat a dengan ugutan bengong kau?  haha. aparaa.. baik ngaku sape yang tulis!!

Leave a Reply

