agak-agak a encik google weh

aritu aku saje bermain-main dengan encik google. aku saje menggoogle nama mereka yang penting dalam hidup aku. saje nak tengok sejauh mane femes mereka itu. kire bile type di google, belum habis type da keluar suggestion name sekian sekian kan..

dan bile dah rase puas hati dengan name mereka yang lain, aku cube name aku sendiri pulak. keputusannya..

haha. dem la google. macam aram.. yang paling menghiburkan “hermy the hermit crab” tu lah! dahla sedap disebut. catchy sungguh bunyinye.. haaa~

hermit crab kot.. jauh gile pergi dengan aku. takde kaitan sungguh. dahla sebelum tu aku ade dipanggil dengan name mr.crab by someone. memang jadik bahan ah ni. berape banyak watak katunla nak disamakan dengan aku.. sinyu(lalala)la, shinchanla, mr.crabla.. dan la ni, hermy the hermit crab.. huuuuuu~ piskemen sungguh!

tapi hermit crab sangat cumel kau tau! macam aku jugak. cumel dengan janggut 2 helai tanda matang.

notatahilalat : ini update entri akibat aku kehilangan steroid jiwa. semoga aku bersemangat kembali untuk terus habiskan sisa sisa hidup di sini. ohh ~

One Response to “agak-agak a encik google weh”

  1. haha..lawakla..

    tp kan, ade gak la iras2 dgn hermit crab tu..selain janggut 2 helai tu, mi kan slalu jgk pakai kopiah ala2 snow cap. same dah mcm cengkerang hermit crab tu. boleh la tu kan..=P

    jgn mara naaa, nnt cepat tue..ngeee ~

    p/s : sikit je lg..semangat2!!! =)

Leave a Reply

